۳ پاسخ

تا شیش ماه بعد زایمان

هم بخاطر هورمونات فایده ای نداده بری هم اینکه اون بی حسی که میزنی خیلی ضرر داره جذب بدنت میشه

تا ۶ ما نمیشه جواب نمیدههه🥲🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی