خانوما شیر گاو تو بارداری ضرر داره؟

۵ پاسخ

فقط خیلی بجوشونش اول قشنگ بعد بخور

عزیزم تو که دزفولی هستی چرا شیرگاومیش نمیخوری تو منطقه ما هست و بهتره و سالمتر اما کم بخور چون گرمیه...گاو سردیه اما خیلی بیماری داره اونم خوب بجوشونی بازممممم خوبه

میگن بخاطر تب مالت نخورید بهتره

نه ضرر چرا
کاملا بجوشون بعد نوش جان کن

نه خیلی هم مقوی
اول بجوشون بعدش بخور

سوال های مرتبط

مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان امیرحسین🙎‍♂️ مامان امیرحسین🙎‍♂️ ۱ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری