خانوما کیا تو بارداری شون شیر گاو یا گوسفند خوردن؟؟

۱۶ پاسخ

من شیر گاو. و لبنیات گاوی محلی هرروز میخورم

من پنیر و ماست و روغن محلی میخورم، اگه از اول میخوردی و بدنت عادت داره بخور هیچی نمیشه تو تبریز همه پنیر و روغن محلی میخورن بچه ها هم یکی از یکی سالم تر و تپل تر

مامان من هم خوشگل شدم هم گندمی

😭😭😭😭😭

من بچم سالم میخام

دکتر گفت مشکلی نیست توسه ماهه سوم برطرف میشه اما نمیتونم اذهنم بیرونش کنم اززور استرس فشارم رفته بالا

اکوقلب وسونو آنومالی داشتم هردوسالم بودم فقط توسونو گفت یه کیست کوچیک تومغزش😭😭

پس شیر چی بخوریم🙄😂

الان تومطب دکترم فشارم ازاسترس ۱۸ شده بخدا فقط میخام بمیرم😭😭😭

من این مدت ماست و کره و دوغ محلی زیاد خوردم

بهتره پاستوریزه بخوری دکتر من گفت حتی بستنی هم ازین بیرونیا نخور شرکتی مصرف کن، اگرم گرفتی بیشتر بجوشونش

من تا اینجا یبارم نخوردم

من اصلا لبنیات سنتی نمیخورم فقط پاستوریزه خونگی ماست مادر شوعرم گرفته بود لب نزدم احتیاط کن خواهر

من تا17هفته میخوردم شیر گوسفند.
حالا گرما زده میشم نمیتونم بخورم
ماست ایناهم بهم نمیسازه
یکم کره میخورم فقط

مامانا توروخدا دعام کنید😭😭
امروز اکو قلب گرفتم سالم بود الان هم سونو آنومالی گرفتم گوهمه چیش سالمه فقط یه کیست کوچولو داخل مغزش
دارم میمیرم 😭😭😭

منم تازه ایا دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان جوجه 🐥 مامان جوجه 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری