۹ پاسخ

من که حس نمیکنم چیزی

مرتب نه هر دو یا سه روز یبار

واسه منم همینطوره

چیز شیرین می‌خورید حس میکنید

دوشب پیش حس کردم کناره نافهی سفت میشد الان ن

نمی‌دونم کجا نوشته توسونو آن تی زده؟

سلام خانوما من 23هفته 6روزم یعنی چند ماهه میشه

چن روزی هس حس نمیکنم😐

اره من حس میکنم خیلی واضح،،،،، جفتت خلفیه یا قدامی

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری