۲ پاسخ

اره من خیلی خوردم از روز ۶ تا الان ‌ کبابی عالیه . گوشت گوسفند و دل و جگر گوسفند و مرغ

اره مشکلی نیس.من زایمان کردم آقام دو سیم برام گرفت

سوال های مرتبط

مامان سیده فاطمه نورا مامان سیده فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان آنی و نینی🧿🧿 مامان آنی و نینی🧿🧿 ۱۱ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان لیان مامان لیان ۳ ماهگی
مامان دریا مامان دریا ۳ ماهگی
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی