اسم رستا قشنگه؟🥰❤🙂

۱۱ پاسخ

یکم قدیمی شده، همکلاسی دخترم رستا بهش میگن رستاخیز

سریال دل داد بعد اون یه مدت همه گذاشتن رستا .توی فیلم همش میگفتن رستا کجاست🫢

راستش زیاد اسم جالبی نیست معنی جالبی هم ندارن برای یه دختر .اسمش هم ایرانی و هم عربیه .اونایی که میگن اسم ایرانیه درست ولی عربی هم هست

باعرض معذرت نمیپسندم خیلی اسم های قشنگ تری هست

آری اسم دختر خاله منه

چرا که ن خیلی هم قشنگه
مهمه ک ب دلت نشسته

معنی

تصویر

اره من عاشق اسم رستا بودم خدابهم دخترداد رستا گذاشتم

من خیلی دوست داشتم... دخترم اسمش درسا هست... بعدها با اسم رستا آشنا شدم خیلی خوشم اومد

من اصلا نمی‌پسندم
اول تا حالا دوستش ندارم
اما اسم سلیقه ای هست

بعله.من اسم دختر نازم رو رستا گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان جوجه ها🩷🩷💙 مامان جوجه ها🩷🩷💙 ۲ سالگی
مامان آران مامان آران ۲ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اَبرا☁️🤍 مامان اَبرا☁️🤍 ۲ سالگی
مامان آوینا و آویسا مامان آوینا و آویسا روزهای ابتدایی تولد