خانما بنظرتون اسم آهو قشنگه؟

۶ پاسخ

قشنگه

یکی بود اسم بچش طلا گذاشته بود
به نظرم اینجور اسم ها خیلی قشنگه
مثلا گندم هم قشنگه

اره

نه بدم میاد

بنظر من نه عزیزم ....

اره قشنگه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان سید ساوان حسینی مامان سید ساوان حسینی ۲ سالگی
مامان آدریان و آراد مامان آدریان و آراد ۲ سالگی
مامان یاشار🩵یارن💕 مامان یاشار🩵یارن💕 هفته سی‌وهفتم بارداری