خانماکسی تالان ب بچش سویق داده

۶ پاسخ

من از حکیم بانو چند تا سویقشو گرفتم همیشه میدم

من سویق سنجدمیدم چون اسهالم بود گفتن خوبه

بله خیلی وقته

اره من

اره من سنجد میدم

از ۸ ماه به بعد میتونی بدی
ولی من هنوز ندادم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان 🌸سارا 🌸 مامان 🌸سارا 🌸 ۱۶ ماهگی