۸ پاسخ

من وقتی سوپش آماده میشه تو سوپش میریزم

طمع زنجبیلش بده بدون زنجبیل بگیر

سلام عزیزم آب و هوای مشهد چطوره ما میخوایم بیایم

من بدون زنجبیل گرفتم ، کلا بدمزس چون جوانه ی غلاته و روی خودش نوشته تو ماست اینجور چیزا بریزید پسرم نمی‌خورد ، ولی وقتی تو سوپش ریختم خوب بود و مزه ی خوبی به سوپ داد

اره اما زیاد خوشمزه نیست من یه ذره تو فرنیش میریزم هر دفعه چون جور دیگه ای نمیخوره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

اینو گرفتم برای پسر بزرگم ، چون زنجبیل داشت دوست نداشت .

من مویز بادومشو دادم
هفت مغزشو
و خرما نارگیل عالیو خوشمزن

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان مهوا و تو دلی☺️ مامان مهوا و تو دلی☺️ هفته چهاردهم بارداری
مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی