۲ پاسخ

سلام خانم ها از چند هفته دیکه نباید به کمر بخوابی فقط به پهلو باید خوابید

اره عزیزم رحم که بزرگ میشه عصباش کشیده میشن فشار میاره تیر میکشه دردهای خفیف طبیعین کلا

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تابان مامان تابان ۳ ماهگی