خانوما خربزه تو این سن خوبه ب پسرم بدم

۵ پاسخ

وای نه حساسیت زاس و اینکه گرمی شدید

دکتر به من گفت بالای یکسال همه چی بدم جز توت فرنگی و توت

عزیزم باید تست کن
حتما بهش بده ولی کم در حد تست
ان شاالله مشکلی نداشت سری بعد کم کم بیشتر بده بهش

خوب که دیشب بهش طالبی ندادم

من پارسال میدادم بهش فقط کم تست کن حساسیت نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان کیاشا👩‍👦💙 مامان کیاشا👩‍👦💙 ۱ سالگی
مامان پسرمامان مامان پسرمامان ۱ سالگی
مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان مهیار مامان مهیار ۲ سالگی