سلام دوستان من درد خفیف در کشالی ران دارم یا طبیعی

۱ پاسخ

سلام عزیزم آره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پارمیس مامان پارمیس هفته پنجم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد