خانما طول سرویسکم ۳۶ هست خوبه یا نه؟

۶ پاسخ

من تو انتی 36 بود ولی آنومالی 41 شده بود

آره عزیزم خوبه استراحت بیشتر کن که انومالی بیشتر میشه من ۳۳ بودم با استراحت اینا خداروشکر شد ۴۰

خوبه ولی رعایت کن

اره خوبه ولی مواظب باش پایین نیاد
از اشناهای من تو انتی طول سرویکالش ۳۸بود تو انومالی شده ۲۹ قراره فردا سرکلاژ بشه

مال منم ۳۶هست انشالله که پایین نمیاد

اره خوبه بنظرم ولی میگن تا انومالی میاد پایین باید استراحت کرد

سوال های مرتبط

مامان پوریا مامان پوریا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری