سلام. طول سرویسکم ۳۶ است چیکارکنم بره بالا؟؟

۷ پاسخ

ن پایینه منم ۳۶ بودم ک سرکلاژ شدم تا عمل بشم شد ۳۰ الآنم ۲۸ هس ...برو پریناتولوژی ببین ۳۶ کاهشی هس یا ثابته.

وا دکترت عوض کن ۳۶ عالیه من ۳۰ بودم از اول بارداری

رابطه رو برای شما منع نکرده؟

من با 32 همش تو تحرکم😐36که خیلی خوبه

خوبه که من انومالی ۳۶ بود دکتر گفت عالیه

خیلی خوبه ک

۳۶ که خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان سوین🥹🧿💕 مامان سوین🥹🧿💕 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفدهم بارداری