سلام خانوما
میگم شیر موز بخورم ضرر نداره که ؟؟

۵ پاسخ

دکترم گفت مقدار موز کمتر بندازید

من ک مردم بعد خوردنش
معذرت میخام هم شکمم کار نمیکرد هم تهوع شدددددید

نه خیلی خوبه واسه وزن گیری جنین

نه عزیزم
اگه یبوست نداری بخور چون موز باعث یبوست میشه

نه چه ضرری میخواد داشته باشه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مهرداد مامان محمد مهرداد هفته هفدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری