۴ پاسخ

دیگه باید رعایت کنم 🥲🥲

خسته میشم 😀ولی بیشتر به چپ میخوابم خسته میشم میام رو کمر بعد میرم سمت راست یعنی رعایت نمیکنم همینجوری یهویی تاب میخورم

دیگه از ۸ هفته میگن به پهلو باید بخوابی

سعی کن به پهلو چپ خوابیدن عادت کنی

سوال های مرتبط

مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 مامان قند عسلم آروکو🩵👼🏻🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته نهم بارداری