دوستان مایع آمونیاک ۱۰ خوبه؟

۷ پاسخ

مایعات زیاااااد بخور .آب ازهمش سالمتره

اب سیب میبره بالا

ن بیشتر مایعات و شیرینی بخور بچه تو خشکی نباشه

اره عزیزم منم ۱۰بودم
هندونه بخور می‌ره بالاتر

آره عزیزم خوبه ۸‌ تا ۱۶ نرماله

لب مرزه آب بیشتر بخور

آره ولی لب مرزه

سوال های مرتبط