۵ پاسخ

نه زیاد نیست داره میره رو به کم مایعات زیاد بخور

این سونو انومالی هست؟

عمق کیسه ابت عزیزم عددش میرسه به ۱۹
منم تو هفته شما همین بودم البته الانم همینم هیچ تغییری نکرده آب دور بچم ۱۹ عه

مایعات بخور
و اب هندوانه چند روز یکبار
نه یک کوچولو کمه
۱۳ هفته دیگه داری هنوز

کنارنوشته بیشتر حد نرمال

سوال های مرتبط

مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد