دوستان مایع امونیاک ۱۱.۲۶س.م ایا خوبه تو ۲۱ هفته

۲ پاسخ

سلام دوستان من دوروزه درد زیرشکم دارم وابریزش ومیله هیچی ندارم

۱۱.۶ س.م

سوال های مرتبط

مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی