۳ پاسخ

شربت اشتها نمیدم‌فقط
مولتی ویتامین میدم

۳ سی سی زیاد نیس من تازه شروع کردم ۱ سیسی میدم
نکنه من کم میدم
یا هر چقدر سن بچه بیشتر میشه بیشتر باید بدیم

من قطره آهن رو میدم خیلی دوست داره

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرامشمم🤍 مامان آرامشمم🤍 ۱ سالگی