مامانا کسی از سرلاک ها ب نینیش داده؟ خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

اره برا بچه هایی هست که حساسیت به پروتیین دارن بدون شیر هست

داروخونه داره؟

سرلشکر کلا خیلی خوبه

ببخشيد از كجا ميتونم بخرم؟

اره خوبه

سوال های مرتبط