خانما من میترسم واژنم چرا تیر میکشع

۱۱ پاسخ

طبیعیه نگران نباش مال من بارداری قبلیم خیلی شدید بود بهم منیزیم داد ولی بازم بهتر نمیشدم

طبیعی

وای دقیقا من الان امدم همینو بپرسم مثل ی دردی میپیچه زیر دلم

طبیعیه منم که تو هفته شما بودم واژنم تیر می‌کشید

طبیعی هست عزیزم
لگن و رحم داره جا باز میکنه ب واژن فشار میاد

عادیه عزیزم داره جا باز میکنه نگرلن نباش

منم داخل رحمم حالت سوزن سوزن میشه تیرمیکشه

عاخ عاخ . منم امروز انقد تیر کشید

برای منم که هفته ام پایینه تیرمیکشه گاهی.

بچه داره بزرگ میشه به رحمت فشار میاد بخاطر اونه تو دسشویی زیاد نشین یا از فرنگی استفاده کن منم وقتی هفته شما بودم اینجور شدم رفتم دکتر اینارو گف

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولویم 🩷🫀 مامان کوچولویم 🩷🫀 ۹ ماهگی
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری