مامانا عزیز
۷ ماهگی چطور میگذره براتون؟!🤫♥️

۶ پاسخ

من تاره وارد شش ماه شدم
همیشه گهواره میزد ماه پنجم بکم پیش دیدم نوشته ماه ششم انقد ذوق کردم 🥰
هفت ماهم نیست ولی گفتم بهتون بگم😁

خوبه شکرمنتظرم این دوهفته هم تموم بشه برم ماه هشتم

خوبه خداروشکر 🥰 زودم میگزره

خوبه ...معمولی به ذوق ماه بعدی 🥰

بخدا هیچ مشکلی نداشتم وارد ۷ شدم انگار همه خونه رو شونه هامه ایقد سنگینم

افتضاح البته کل دوران بارداری نه فقط هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۳ ماهگی