ماه هشت چطور میگذره

۱۶ پاسخ

واااای افتضاح ماه هشت افتضاح تموم نمیشه لعنتی یه ساله تو این هفته ام خسته شدم 😩😩😩

وای خودش به اندازه ی 8ماه طول میکشه

تا الانش که یک هفته میشه اصلا نفهمیدم چطوری گذشته 😊

ماه هشت خوبه 7 و 9 خیلی طولانیه

نفس‌م تنگه ،یکم پادرد دارم

بدک نبود

راحتتر از هفته و نه راحتتر از هشت فقط قدرت حرکتی ادم پایین میاد

من که تا ماه هشت راحت راحت بودم اصن نه دردی نه هیچی وارد هشت که شدم شکمم کلی. بزرگ شد یک دفعه ای ترک خورد سنگین شدم اصن و خوابم خیلی سخت شد برام 🥴

سخخخخخختتتتتت

خیلی دیر میگذره ورم شروع میشه و سنگین میشی

بنظر من تا به الان ماه 8 سخت ترین ماه بودههه😐🥲🤦‍♀️

واس من با درد میگذره همه جام درد میکنه نمیتونم راه برم😑😐

خیلی زود
نفهمیدم کی تووم شد😩

خیلی بدددددد دارم هلاک میشم😞😞😞

سریععععع

راحتتت

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۳ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وچهارم بارداری