خدا رو شکر میگذره
بله ماه ۸ به سرعت میگذره اما ماه نهم اندازه ۳ ماه طول میکشه
برا هرکس یه جوره
خیلللی
براز من نمی خوابم بترسونمتون به اندازه ی هفت ماه اول تول کشید
خدا کنه برامنم زودبگذره و راحت بگذره
برا من خیلی زود گذشت کلا ماه خوبی ماه هشتم
اره خدایی زود میگذرهه
برا من زود رفت
ماه هشت رو که من به زور تموم کردم اما ماه نهم کلا نمیتونم تکون بخورم و زمان نمیگذره
البته برای من اینطوریه چون کمرم گرفته و اصلا راه رفتن و نشستن برام غیر ممکن شده لطفا برام دعا کنین این دوازده روز رو سپری کنم و راحت شم بعد زایمان
😭هرچی ماساژ قبلا بهترم میکرد الان بدترم میکنه
من دو هفتشو گذروندم خداروشکر زود رفته با اینکه خیلی درد دارم و تنگی نفس اذیتم میکنه
نه 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.