ماه هشت چطور میگذره؟

۱۷ پاسخ

والا الان ماه استرسه . نه ماه هشت

من دوسالیه موندم کی سر کنم نمیدونم 😂🥲

خیلی سخت منم گیر کردم توش

هشت خوب بود نه نمیگذره 🥲

سخت😔

برا من سخت .از وقتی واردش شدم کمر درد ،درد دنده و پهلو ،ترش معده همه شروع شدن .شبا هم خیلی بد میخوابم

وای منم از وقتی وارد ماه هشتم شدم دردای عجیبی اومده سراغم 😮‍💨 خسته شدم کی تموم میشه

فعلا که نمیگذره😂

واسه من خیلی زود گذشت ولی ماه نه خیلی دیر

طاقت فرساااا

😂💔طولاااانی

بسختی همراه دردهای ناشناخته جدید ک نمیدونی انقباضه یا عادی خطرناکه یا نه از همه بدتر حالت یه جوریه

برامن زودگذشت

عزیزم درخواست میدی❤️

هنوز توش گیرم نمیگذره 😂😩

با استرس میگذره دلم میخواد زود تمام شه ماه هشتم وترد نه بشم نفس راحت بکشم 🤲🤲

بد نیست واسه من ک زود گذشت

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی