بنظرم که ماه هشت داره تند تند میگذره😍✨

۱۴ پاسخ

اره برا منم ۸ خوب بود .. ۹ هم تا یه جایی خوب بود امان ازین ۱۰ ۱۲ روز آخر مگ میره هنوز ۲ روز مونده

بزار بگذره بره من که انگار کوه کندم از بس خستم

برامن اصلان نمیگذره چون استراحت مطلقم😔

وای خدا از دهنت بشنوه. کاش برا منم زود بگذره پس فردا میرم تو هشت
ماه هفت دمار از روزگارم در آورد

من نه خیلی اذیتم زیاده هر روزش اندازه چند هفته میگذره برام😭

اره ۸ماه خیلی زود میگذره

چون تعطیلات عید و بازدید واسه اون

خیلی دیر میگذره مخصوصا اینکه استراحتم وجایی نمیتونم برم

ب نظر من ک قراره دهنمو ج*ر بده 😂🤣

کل بارداری من‌تا الان زود گذشت

ولی بنظرم اصلااا نمیگذره🫠😂

بهش فک نکنی میگذره

خدا رو شکرررر 😁

ولی به نظر من خیلی دیرگذشت😂

سوال های مرتبط

مامان دونه برفا❄️❄️ مامان دونه برفا❄️❄️ ۱۱ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری