الان ک‌رفتم داخل هشت ماه حس میکنم‌ تند تند میرم دستشویی طبیعی ایا

۱۴ پاسخ

بله عزیزم بچه بزرگ میشه فشار بیشتر روی مثانه هست

والا من ک هنوز داخل هفت ماهم پیام دسشویی ی پام بیرون
اره طبیعی چون بچه بزرگ میشه ب مثانه فشار میاره

چراغشو دیگه خاموش نکن

سلام عزیزم خوبی واسه پسرت چ اسمی گرفتی من هنوز نمیدونم چی بزارم 😂🙈

من تو ۶ ماه کلن تو دسشوییم😂

هنوز توی ماه ۹ بیشتر هم میشه😂😂

طبیعی منم همنجورم حالا بالا تر بری بدتر میشی

کاملا طبیعی

دیگه روز های آخر هر یکی دو دقیقه یه بار میری😂

بله هرچی بیشتر آب بخوری بیشتر میری

آره عزیزم عادیه ماه آخر دیگه پی در پی باید بری

منم ی پام تو دستشویی‌ ی پام تو خونه🙄

کاملا طبیعی🤪

منم همینجورم

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری