بله عزیزم بچه بزرگ میشه فشار بیشتر روی مثانه هست
والا من ک هنوز داخل هفت ماهم پیام دسشویی ی پام بیرون
اره طبیعی چون بچه بزرگ میشه ب مثانه فشار میاره
چراغشو دیگه خاموش نکن
سلام عزیزم خوبی واسه پسرت چ اسمی گرفتی من هنوز نمیدونم چی بزارم 😂🙈
من تو ۶ ماه کلن تو دسشوییم😂
هنوز توی ماه ۹ بیشتر هم میشه😂😂
طبیعی منم همنجورم حالا بالا تر بری بدتر میشی
کاملا طبیعی
دیگه روز های آخر هر یکی دو دقیقه یه بار میری😂
بله هرچی بیشتر آب بخوری بیشتر میری
آره عزیزم عادیه ماه آخر دیگه پی در پی باید بری
منم ی پام تو دستشویی ی پام تو خونه🙄
کاملا طبیعی🤪
منم همینجورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.