مامانا آمپول ریه رو چجوری میزنن میشه بگین

۶ پاسخ

این آمپول رو همه مامانا باید بزنن؟

من این هفته باید بزنم بستری میشم تو دو روز میزنن

من بستری شدم توی 48 ساعت دوتا میزنن به باسن برات قند ات میره بالا و حرکات بچه کم مبشه6

برای من دکتر خودش گفت بزنم رفتم دو روز بیمارستان خوابیدم
چون بعد آمپول ریه احتمال کم شدن حرکات بچه زیاده بخاطر همین خوابوند که حرکاتشو ضربان قلبشو چک کنه

اینم سوال کردن داشت😂😂😂

توکونت

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیارا 💕 مامان دیارا 💕 ۱۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان علی مامان علی ۴ ماهگی