سلام خانوم ها میگم سبزی قرمه ضرر نداره که ؟؟؟

۷ پاسخ

وای من مردم واسه قرمه سبزی

ن بابا مضر چی
فقط لوبیا رو یک ساعت با اب شیرین بجوشون ک نفخش بره بعدش حالتو بد نکنه اینقد کن نفخ داره آدم بعدش ب گریه میوفته

من نمیدونم کی گفته قرمه سبزی یا خوردنی های دیگ تو باردازی ضرر داره والا دوتا شکم زایدم سرشون همه چی خوردم
بخور ب اندازه بخور

نه عزیزم

ن من همیشه میخورم

سلام چون جعفری داره زیاد استفاده نشه بهتره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان گندم💕 مامان گندم💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری