خانوما اینم انومالی من
چطوره؟

تصویر
۱۲ پاسخ

چقدر زود رفتی انومالی عزیزم

وزنش و نزده

عب نداره

راستی خانوما طول سرویکس من بار قبل ۳۴ بود اما اینبار۳۳

سونو انومالی دقیق چه چیزایی رو نشون میده؟

ضربان قلبش چندتا بود

از کجا میفهمید پسر دختر بودنش و جایی ننوشته

راستی شما سونوگرافی رو میبرین پیش دکتر یا بهداشت من دکترم نبود

سلام خب خدارو شکر طبیعیه 😍😍😍😍جنسیتو بهت گفت ؟

خیلی زود نرفتی انومالی🤔؟

خوبه همه چیز پسره مبارکه

عزیزم خدا حفظش کنه گل پسرتو😍❤️

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی
مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ مامان ♛ܭـــــߊ‌ࡅ࡙ـߊ‌♛ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ ماهگی