کسی شربت آسماویت استفاده کرده

۲ پاسخ

من دکتر با شربت کلسی کار وایمونس هرسه باهم داد خیلی خوب هم اشتهاش هم اینکه یه مدت مریض نمیشود تنهایی استفاده نکردم

اره من به دخترم قبلا دادم

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... ۱ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱ سالگی
مامان فاطمه ♥️♥️♥️ مامان فاطمه ♥️♥️♥️ ۱ سالگی