خانما سونو انومالی خوبه

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم من مثل شما عددnf بالا بود ولی قبلا سلفری انجام دادم الانم ترس و‌نگرانی دارم و‌نمیهام امینو بدم شما چیکارکردین

عزیزم nf من هم مثل شما۶.۵ نیم گفتند باید امینوسنتز انجام بدم برای شما مشکلی نداشت؟؟خیلی نگرانم

سرویکست اگه شکمی بوده کمه ها من شکمی ۳۴ بودم واژینال ۲۸

طول سرویکس ۳۲ خوبه ولی به شرطی که رعایت کنی پایین نیاد

چقد خوب توضیح داد

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان 👑شاه پسر مامان 👑شاه پسر ۷ ماهگی
مامان مامان نفس مامان مامان نفس ۴ ماهگی
مامان یارآقا مامان یارآقا هفته بیستم بارداری
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه کوچولو مامان بچه کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری