خانما ۱۸ هفته تمام خوبه برای سونو آنومالی؟

۵ پاسخ

هیجده هفته و دو سه روز برو عالیه

آره گلم من ۱۸ هفته و دو روز میرم یعنی فردا

من۱۸هفته و۱روز طبق انتی رفتم آنومالی رو

اره خوبه من ۱۸ هفته و ۴ روز نوبت دارم

بله ولی ۱۸ هفته و دو روز بهتره

سوال های مرتبط

مامان صدای نور💖 مامان صدای نور💖 ۹ ماهگی
مامان محمد علی مامان محمد علی هفته نوزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری