۱۸ هفته و ۳ روز خوبه برای سونو آنومالی؟

۵ پاسخ

‌عالیه

اره

آره عالیه

اره منم دیروز رفتم ۱۸هفته ۳روز بودم

اره‌‌

سوال های مرتبط

مامان محمد علی مامان محمد علی هفته نوزدهم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی