۱۸ هفته ۳ روز خوبه برای آنومالی؟؟؟

۷ پاسخ

بلهه خوبه

خوبه برو
من 17 هفته و 1 روز رفتم

اره بهترین زمانش همینه

خوبه من همون موقع ان تی رفتم سونو همونجا برا انومالی نوبت گرفتم ۱۷ هفته ۶ روز برام نوبت داد از دکتر پرسیدم خوبه اون موقع برم یا چند روز دیرتر برم گفت نه خوبه دیگه اون موقع ۱۸ هفته کامل شده

من ۱۷ هفته و ۲ روز رفتم

اره خوبه منم ۱۸هفته و دو روز رفتم

بله خوبه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان Nuray مامان Nuray هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان محمد علی مامان محمد علی هفته نوزدهم بارداری