۱۸ هفته و ۱, روز خوبه برای انومالی؟

۷ پاسخ

آره من 17 هفته رفتم

من نوبت زدم ۱۷هفته و ۶روزمه

آره خوبه
من ۱۸ هفته و پنج روز بودم

منم ۱۸ هفته و۱روز بودم رفتم

آره خیلی خوبه
من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

اره عالیع

عالیییی

سوال های مرتبط

مامان رنگین کمونم مامان رنگین کمونم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Nuray مامان Nuray هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان رادین و جوجه🐣 مامان رادین و جوجه🐣 ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری