خانم ها نوزاد ۸ روزه استفراغ میکنه ؟

۴ پاسخ

اگر جهشی باشه احتمالا رفلکس باشه اگر پنیریه مال شیر زیاده

آره اگه زیاد میخوره و آروغ نزنه

نوزاد یکم شیر بالا میاره که میگن اگه پنیری باشه بچه چاق میشه....استفراغ اگه جهش یاجهنده باشه مثلاً با سرعت وپرتاب از دهنش بریزه بچه مریض شده و باید دکتر ببری

اگ‌شیرخشک مبخوره اون بهش نمیسازه اگ میاره بالا

سوال های مرتبط