خانوما کیا ازمایش گلوکز و دادن و بالا بوده؟

۳ پاسخ

من،دوبارهم آزمایش دادم،هردوبارم بالابود،دفعه دوم بعدازیک هفته رژیم بود،ولی دیگه باید دارو بخورم

سلام عزیزم من هنوز انجام ندادم

من 🤕

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری