ببلاک ARوزن دهی و مزش چطوره

۷ پاسخ

اگه بچه مزه شو دوست داشته باشه و بخوره وزندهی خوبی داره بهترین شیرخشک ای آر همینه

تاپیک دیروز من همین بود،از خریدش پشیمون شدم نوشتن خوب نیست

ببلاک ای ار عالیه هم خوشمزست و خیلییی غلیظه

من نان میدادم کمکی
دخترم از دهان و بینی شیر میارهه بالا
گفتن علائم رفلاکس پنهان
ببلاک ای آر خریدم هیچ فرقی نکرد باز بالا میارش
قشنگم نمیخوره
نمیدونم طعمش چجوریه🤷‍♀️

یبوست نده خوبه

عزیزم آوش بهتره؟
شیرش بهش نمیسازه؟
سینتو گرف؟

کلا شیر های رژیمی وزن دهیش خوب نیس من اچ آ میدادم بچه م وزن کم اضافه کرده بود عوض کردم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه ۲ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۳ ماهگی
مامان گوگولی🪿🩵🧸 مامان گوگولی🪿🩵🧸 ۱ ماهگی