۷ پاسخ

هرچی دکتر بگه

بعضی دکترا هم گاون

باید دو بخوره چون کاملتره

۶ ماه تمام شده داره ۷ رو پر میکنه

خب میپرسیدی دلیلشو

شش ماهو یک روزش شد بایددوبدی

من دو میدم

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری