۲ پاسخ

سلام عزیزم چه حوب شد پیامت رو دیدم
اره من دخترم تک شریانی بود
روزی ک بهم گفتن دقیقا ۲۴ ساعت گریه کردم چون دکتر سونو گفت معلوم نیست بمونه یا نه
خیلی اذیت شدم خیلی
ولی دکتر فقط اسپرین داد
و اکو قلب فرستاد و یه سونو از کلیه بچه
خوب بود دیگه الهی شکر بچمم سالم بود
هیچی نمیشه نگران نباش
فقط خودت کارای خیلی سنگین نکن دیگه

تک شریانی یعنی چی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق پسر💙 مامان فندوق پسر💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وششم بارداری