۴ پاسخ

الات شکم😬

کم کم اره ولی سعی کن مراعات کنی تو غذاهات تندی و ادویه نخور.معدت خالی نباشه زیاد کافئین نخور

معده نذاری خالی باشه من تا گشنم میشد عوق میزدم تهوع داشتم

یکم نبات داغ بخور

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیست‌ویکم بارداری