۵ پاسخ

عزیزم.منم‌ دقیقا جمعه گذشته اینجوری شدم.
استراحت کن،ب خودت فشار نیار،استرس هم ب خودت نده.
چیزی نیست،میگذره

من تا الان سمت چپم همونجا مدام درد میکنه فک کنم طبیعی باشه مال رشد رحمه

بعضی وقتها منم میگیره ول میکنه

منم دارم از این دردا مامانم میگه رحمت داره بزرگ میشه برا اونه

کدوم قسمت

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد