شکمم به هفتم خوبه؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

سایز شکم مهم‌نیست...هرکس بنا به تغذیه و ژنتیک و گوارش و ... یجوره شکمش
سایز رحم مهمه و باید استاندارد باشه که پزشکای متبحر و باتجربه با لمس میفهمن و یا تو سونو تشخیص داده میشه

بچه منم دختره ولی شکمم پایینه اینقدبالانیس چراهمه شکم دارن جزمن😂🥴

اره خوبه ماشالا

شکمم من اصلا دیده نمیشه

معلومه نینیت‌ دختره 🌝

چقد متفاوته فرم شکم ها
برا من برجستگی قسمت پایین شکمه

چرا من شم ندارم🫩😂😂😂😂

شکم من از این کوچیک تره ها😂

پچت دختره؟

اره خوبه عزیزپپ

اره خوبه ماشالا

به نظرم خیلی بزرگه😁

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی