اینم شکمم در ماه هفتم خوبه بنظرتون

تصویر
۲۲ پاسخ

سايز شكم اصلا مهم ني من اصلا شكم نداشتم بچمم ٣٣٠٠ بود

آره بابا من ۹ ماه انقد بود شکمم

بله گلم خوبه

عالیه مال من کوچک تراز اینه

ارع ماشالله

واسه من انقده فردا وقت سونو دارم دعا کنید وزنشون خوب باشه🥹

تصویر

اره مثل شکم منه

دختر یا پسر

واس منم همینجوره

عالیه البته به سایز شکم ک نیس من خیلی کوچیکه تو ۸ ماهم

نی نی چیه

بله اندازه منه😂😂😑

😍😍😍 بلههههه
من شکمم یکم کوچیک تره از شما

اره مال منم همین قدره

اره خوبه من ولی یکم بزرگ تر بود این هفته ترک هم برداشتم 🤣

اره عزیزم خوبه..بیخیال..فکرش نکن..من تواین هفته یکم از تو بزرگتره.. اندازه شکم خیلی مهم نیست.. منم خیلی فکرش بودم.. ولی بچم همه چیش خوبه.. وزنشم خوبه..

بله عزیز بدن هرکسی یه مدل بعضیا بچشون تو پهلوشونه اگر شکمشون از تو کوچیکتر باشه هم نباید ناراحت بشی

انشاالله قسمت خودم 🥺🥺🤗

ای جانم. اره خوبه

وای نه نه عالییی

عالیه

عالیه من الان شکمم از این کوچیکتره😄

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان میچکا مامان میچکا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدم مامان محمدم ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی
مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۱ ماهگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی