دردزیرشکم مثل پریودی تواین هفته ها عادیه؟

۶ پاسخ

منم دارم شدید شیاف میزنم

اگ‌میتونی برو دکتر اگ‌نمیتونی روزی ۳تا شیاف بزار
هر۸ ساعت و استراحت کامل و داشته باشه ۳هفته دیگ‌کامل شیاف و قطع کن اونم کم کم
فعلا شیاف بزار تا دردت بره

خدایا میشه جابجا کنی منو معصومه رو 😅

من که از ماه ۵ داشتم تا الان شیاف پروژسترون استفاده میکنم با تجویز دکتر

من ب دکترم گفتم یکم درد پریودی دارم قرص پروژسترون 200داده هر شب میخورم بهتر شدم

دکتر به من گفت اگه درد پریودی داشتی حتما مراجعه کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وچهارم بارداری