درد پریودی عادیه این هفته ها؟

۶ پاسخ

اره شیاف استفاده میکنم البته با تجویز ماما شیاف پروژسترون

وااای اارههه منمم

وایی منم اینجوریم از هفته ۳۴ اولش شروع شده

منم امروز داشتم دو سه بار
پس فکر کنم برای هفته مون عادی باشه

احساس میکنم بچه میخواد بزرگتر بشه جا بیشتر باز کنه

همه دردي عاديه والا ديگه

منم دارم.میگیره بعد یه دیقه خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان دل ارا و تودلی مامان دل ارا و تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان حَسّان مامان حَسّان ۵ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی