بچه ها میخوام عدسپلو بزارم میشه با عدس ریز بپزم؟

۳ پاسخ

من همیشه با عدس ریز درست میکنم خوشمزه تره اتفاقا

آره خیلی اتفاقا خوشمزه تر میشه

آره عزیزم میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها مامان فسقلی ها ۵ سالگی