تو بارداری پیاز خام نمیخوردین؟؟

۱۲ پاسخ

اتفاقا خوبه خاصیت‌ داره

من حالم از بوش به هم میخوره

وای من حالم ازش بهم میخوره

وای خیلی دوست دارم میخورم خدا کنه ضرر نداشته باش

والا میگن بچه رو زشت وسیاه میکنه حالا سوای اون نفخ شدیدم میاره

سر بچه اولم پسر بود انقد خوردم حتی با نیمرو هم میخوردم انقد اشک بچم زیاده😐😂پلک میزاشت رو هم اشکش در میومد

اسمش میاد تهوع میگیرم چه برسه خوردن🤢

من اصلا نمیخورم از بوش بدم بیاد چه سرخ کردنی چه خام هیچی

من قبلشم پیاز خام معدمو اذیت میکرد سوزش می‌گرفت الانم نمیخورم

من دکترم گفت نخور🫠

نمیدونم خوبخ یا ن ولی من اصلااا نمیخورم

میگن عالیه من میخوارم زیاد😂

سوال های مرتبط

مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلماجونی مامان حلماجونی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری